جشن بزرگ آزادگان در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3834421
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

جشن بزرگ آزادگان در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیر موسسه پیام آزادگان استان اردبیل گفت: جشن بزرگ هزار آزاده ۲۶ مردادماه با هدف تبیین نقش و ایثار آزادگان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود.

جشن بزرگ آزادگان در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، غنضفر محبی، مدیر موسسه پیام آزادگان استان اردبیل، روز گذشته، ۲۰ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن بزرگ هزار آزاده با هدف تبیین نقش و ایثار آزادگان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در روز ۲۶ مرداد ماه در سالن فدک اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین همزمان با هفته گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی ستاد بزرگداشت سالگرد ورود آزادگان با مشارکت ادارات مرتبط تشکیل می‌شود.

مدیر موسسه پیام فرهنگی آزادگان استان اردبیل به دیدار آزادگان با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با امامان جمعه در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: همچنین دیدار از خانواده آزادگان در مرکز استان و شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.

محبی با اشاره به اینکه در هفته گرامیداشت ورود آزادگان تجلیل از آزادگان و خانواده آن‌ها برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: میزگرد آزادگان در صدا و سیما و ارائه خدمات دوران استقامت، حضور آزادگان در مراکز نظامی و انتظامی و خاطره‌گویی از دوران آزادگی نیز از برنامه‌های این ایام است.

وی به غبارروبی مزار شهدا به ویژه شهدای آزاده اشاره کرد و گفت: در نهایت بیانیه‌ای از طرف آزادگان در صدا و سیما منتشر می‌شود‌.

مدیر موسسه پیام فرهنگی آزادگان استان اردبیل با اشاره به آغاز به کار این موسسه از سال ۹۴، افزود: این موسسه با هدف رسیدگی به خانواده‌های آزادگان و خود آن‌ها تشکیل شده و به مسائل و مشکلات آزادگان استان رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام

captcha