امضای تفاهم‌نامه حوزه هنری و معاونت فرهنگی دادگستری کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3834461
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

امضای تفاهم‌نامه حوزه هنری و معاونت فرهنگی دادگستری کهگیلویه‌و‌بویراحمد

گروه اجتماعی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین حوزه هنری این استان و معاونت فرهنگی دادگستری خبر داد.

استفاده از زبان هنر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 21 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین حوزه هنری این استان و معاونت فرهنگی دادگستری در دو سطح راهبردی و اجرایی به‌منظور افزایش فرهنگ مشارکت‌پذیری عمومی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی با زبان هنر و ارتقای آگاهی‌های عمومی با استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان و ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم در جامعه استانی منعقد شد.

وی افزود: ابزار و زبان هنر به دلیل مانایی و تأثیرگذاری بر مخاطب، می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد و هنرمندان ظرفیت بالقوه‌ای برای رفع مشکلات عدیده فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرا و تولید برنامه‌ها و آثار هنری همچون کاریکاتور، پوستر و نقاشی، برگزاری نمایشگاه خیابانی عکس و پوستر، اجرای تئاتر خیابانی و تولید و پخش موشن گرافی و انیمیشن با اولویت جرایم و آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال‌ جاری است‌.

اسلامی عنوان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله مسئولیت‌های اجتماعی هنرمندان در قبال جامعه است که خوشبختانه هنرمندان در این زمینه پیشگام بوده‌اند.

انتهای پیام

captcha