برگزاری طرح تفسیر موضوعی قرآن در مؤسسه ثقلین میبد
کد خبر: 3834589
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

برگزاری طرح تفسیر موضوعی قرآن در مؤسسه ثقلین میبد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طرح تفسیر موضوعی قرآن از سوی مؤسسه ثقلین میبد برگزار می‌شود.

محسن نقیبی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین میبد، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طرح تفسیر موضوعی قرآن کریم با محوریت آشنایی با زیبایی‌های قرآن در زندگی تدریس حجت‌الاسلام جواد پورروستایی، عضو هيئت علمی گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 180 نفر از بانوان و آقایان علاقه‌مند در این دوره نام‌نویسی کرده‌اند. همچنین این دوره در سالن اجتماعات فرماندری شهر میبد تشکیل خواهد شد.

نقیبی با تأکید بر اینکه طرح تفسیر موضوعی در قالب 9 ترم برگزار می‌شود، اضافه کرد: در پایان دوره آزمون اخذ می‌شود و به شرکت‌کننندگان گواهینامه از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا می‌شود. همچنین شرکت‌کنندگانی که در مجموع 9 ترم از نخبه‌های دوره بوده‌اند، به دوره تربیت مربی تفسیر راه پیدا می‌کنند تا در امر تدریس از آن‌ها استفاده شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین میبد تحت نظارت دفتر مرکزی این مؤسسه در یزد فعالیت می‌کند. همچنین این مرکز در میبد، بلوار مدرس، روبروی ایستگاه مینی بوسرانی، کوچه حکمت 17 قرار دارد. متقاضیان برای شرکت و دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌ها این مؤسسه می‌توانند در ساعات اداری با شماره‌های 03532358086-03532357006 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha