«نور مهدویت» اثری خواندنی برای غدیر/یک عالم وهابی چگونه شیعه شد
کد خبر: 3834715
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

«نور مهدویت» اثری خواندنی برای غدیر/یک عالم وهابی چگونه شیعه شد

گروه ادب ــ مؤلف کتاب «نور مهدویت» مطالعه این اثر را به مناسبت عید غدیر توصیه کرد و گفت: این اثر مشروح مناظره یک عالم وهابی و شیعه شدن وی با استناد به آیات قرآن است.

«نور مهدویت» اثری خواندنی برای غدیر/یک عالم وهابی چگونه شیعه شدعباس استادآقایی، مدیر مسئول انتشارات یاران مهدی (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره کتاب «نور مهدویت در دل شب‌های ظلمانی کویر» گفت: این کتاب یکی از ارزشمندترین، زیباترین و جذابترین کتب این انتشارات است که به شرح جذاب و مناظره خواندنی و شیعه شدن استاد وهابی دانشگاه الازهر مصر درچند سال قبل پرداخته شده است.

وی افزود: این کتاب برای جوانان و کسانی که گرفتار شبهات در دین اسلام و مذهب تشیع هستند، مفید بوده و سؤالات و پاسخ‌هایی که آن فرد وهابی را به حقیقت مذهب تشیع رساند، خواندنی است.

مؤلف این اثر با بیان اینکه در این کتاب با بهره‌گیری از آیات قرآنی و از بُعد عقلی، مذهب تشیع اثبات شده است، گفت: مطالب این کتاب پاسخ‌های مستند به یک عالم وهابی است که خود از اساتید دانشگاه الازهر مصر است و با استدلال به آیات قرآنی، نه روایت و حدیث موجب راهیابی وی به مذهب تشیع شده است. همچنین به مسئله مهدویت از دیدگاه فریقین نیز پرداخته و دین و مذهب حقیقی، دینی باصفا و با عشق به معبود معرفی شده است.

استادآقایی اظهار امیدواری کرد: با این کتاب می‌توان شناخت بیشتری نسبت به حقایق دینی و مذهبی پیدا کرد و با کسب اطلاعات درست و کامل در مواجهه با کسانی که از حقیقت دورند، آن‌ها را به سمت راه درست و حقیقت واقعی رهنمون شد.

وی یادآور شد: این کتاب به ویژه برای عید غدیر مناسب است و بهای پشت جلد کتاب نیز ۳۵ هزار تومان است که با تخفیف در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند پیامکی مبنی بر درخواست این اثر به شماره ۰۹۱۳۳۶۲۰۴۳۲ ارسال کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فتاحی
|
Canada
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۸
0
0
با سلام،
eBook کتاب موجود است؟
ما خارج از کشوریم
چگونگی دسترسی؟

سپاس
captcha