۲۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
کد خبر: 3834755
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

۲۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان بیرجند توزیع شد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی گفت: ۲۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال از تعدادی از خیران و نیکوکاران عضو مؤسسه اهدا و بین ۱۵۰ خانواده و هر خانوار به میزان ۱۵۰۰ گرم توزیع شد.

200 میلیون ریال گوشت قرمز بین نیازمندان بیرجند توزیع شدرقیه احمدی، مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در راستای کمک به مستمندان و همزمان با عید سعید قربان و اجرای طرح قربانی مشارکتی این مؤسسه خیریه و ارسال گوشت‌های قربانی از سوی خیران در این روز به مؤسسه خیریه هزینه 15 رأس گوسفند از خیران و نیکوکاران دریافت و پس از ذبح در کشتارگاه به میزان 220 کیلوگرم به صورت گوشت قرمز گرم خانواده‌های تحت پوشش این مؤسسه توزیع شد.

وی بیان کرد: این میزان گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی 200 میلیون ریال از تعدادی از خیران و نیکوکاران عضو مؤسسه اهدا و بین 150 خانواده و هر خانوار به میزان 1500 گرم توزیع شد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی یادآور شد: با توجه به پخت غذای گرم برای روز عید سعید غدیرخم و توزیع در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این مؤسسه بخشی از گوشت‌های جمع‌آوری شده به مصرف غذای گرم این روز اختصاص می‌یابد.

احمدی اظهار کرد: برای حفظ شان و شخصیت و تکریم خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این موسسه توزیع گوشت قرمز گرم از سوی مددکاران در محل اقامت آن‌ها انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه استقبال نیکوکاران و خیران از کمک‌های مرتبط در روز قربان بسیار خوب است و امیدواریم این حرکت در سال‌های آینده نیز افزایش یابد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در این مؤسسه در طول سال انجام مراسمات عقیقه، ذبح گوسفند و مرغ، قربانی و پخت غذای نذری را برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه انجام و افراد درصورت تمایل می‌توانند در این زمینه کمک‌های خود را به شماره کارت 5892101217130232 نزد بانک سپه واریز و یا با شماره گیری *6655*724000# در این امور خیرخواهانه مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha