خلوص در نیت و عمق فکر؛ شروط طی مسیر جبهه فرهنگی
کد خبر: 3834779
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

خلوص در نیت و عمق فکر؛ شروط طی مسیر جبهه فرهنگی

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مسیر جبهه فرهنگی انقلاب به شرط تحقق دو کلمه طی‌شدنی است، یعنی خلوص در نیت و عمق فکر.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عصر روز گذشته در نشست «عصر میدان‌داری جوانان» در شهرکرد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات در دور جدید مدیریت، پایگاه بچه‌های انقلاب است که به فراخوان مقام معظم رهبری در خصوص جوانِ مؤمن انقلابی با انگیزه لبیک گفته‌اند.
وی با اشاره به مشخصه دینداری در عصر انقلاب، گفت: در این عصر دینداری در پایگاهش یعنی مسجد، مدرسه، کانون فرهنگی و ... محدود و تمام نمی‌شود بلکه تا بطن جامعه اشاعه و ادامه می‌یابد.
عضو شورای راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مؤثر و مثبت جبهه فرهنگی، بیان کرد: سازمان تبلیغات به عنوان عضوی از جبهه فرهنگی دست همگان را برای همکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری، جهت «تحول و نه ارتقا» به گرمی می‌فشارد.
وی با استناد به دیدگاه رهبری در خصوص راهکار تحقق اهداف جبهه فرهنگی، یادآوری کرد: به تعبیر ایشان این مسیر به شرط دو کلمه طی شدنی است یعنی خلوص در نیت و عمق فکر که هر جریانی این دو شرط را رعایت کند، قطعاً اثرگذار، مانا و موفق خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: شرایط فعلی را نباید بن‌بست انگاشت و مشکلات موجود نباید سبب مختل شدن جریان حرکت جوان شود.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه ارائه طرح و ساختار جدید ضروری است، گفت: ساختارهای موجود ماهیت کار فرهنگی را متوقف می‌کنند که باید بتوان به حرکت‌ها سرعت داد تا مقصود و منظور حاصل شود.
انتهای پیام

captcha