مهدالرضا(ع) از کودکان قرآن‌آموز ثبت نام می‌کند
کد خبر: 3834810
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

مهدالرضا(ع) از کودکان قرآن‌آموز ثبت نام می‌کند

کانون خبرنگاران نبأ ــ ثبت نام در بيست‌و‌سومين دوره آموزشی مهدالرضا(ع) ویژه آموزش قرآن كريم به خردسالان پنج سال تمام 27 مرداد آغاز می‌شود و تا 31 این ماه ادامه دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: ثبت نام در بيست‌و‌سومين دوره آموزشی مهدالرضا(ع) ویژه آموزش قرآن كريم به خردسالان پنج سال تمام 27 مرداد آغاز می‌شود و تا 31 این ماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام میریان افزود: هم‌زمان با شروع سال تحصیلی، بیست‌وسومین دوره آموزش روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی مهدالرضا(ع) ویژه نونهالان مقطع پیش دبستانی به‌صورت یک روز در میان و جلسه‌ای دو ساعت در مساجد سطح شهر مشهد به‌صورت رایگان برگزار می‌‌کند.
وی افزود: این ثبت نام از ساعت 10 صبح روز یکشنبه، 27 مرداد لغایت ساعت 24 روز پنج‌شنبه، 31 مرداد و به صورت اینترنتی برگزار می‌‌شود.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: در این دوره، داوطلبان می‌توانند هم‌زمان با ثبت نام در طرح رایگان، با انتخاب مؤسسات مورد نظر، نونهالان خود را در طرح مشارکتی نیز ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به حجم عمده مخاطبان، پراکندگی داوطلبان در سراسر کشور و همچنین وجود محاسن بی‌شمار در ثبت نام‌های اینترنتی، امسال نیز برای دومین سال پیاپی، بنا داریم این ثبت نام را به‌صورت اینترنتی برگزار کنیم و پس از کسب تجربه مغتنم سال گذشته، امسال پس از برگزاری جلسات مکرر با بخش فناوری آستان قدس رضوی و همکاری بخش فاوای سازمان فرهنگی، در تلاشیم به بهترین نحو ممکن این بازه زمانی را مدیریت، و شرایط آسانی را برای ثبت نام متقاضیان فراهم کنیم.
میریان تصریح کرد: با عنايت به اينكه بيشتر متقاضيان به ویژه ساكنان مناطق كم‌برخوردار حاشيه شهر به رايانه و اينترنت دسترسی ندارند، ناگزير باید به كافی‌نت‌های سطح شهر مراجعه کنند. لذا تدابیری نیز برای جلوگیری از نارضايتی متقاضیان نظیر مکاتبه و جلسه با اتحادیه رايانه و ماشين‌های اداری مشهد با هدف درخواست نظارت مستقیم و برخورد با متخلفان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: والدین نونهالان متولد 1/7/1392 تا 31/6/ 1393 می‌توانند با مراجعه به نشانی www.markazquran.razavi.ir و درج اطلاعات لازم نظیر مشخصات شناسنامه‌ای کودک، پدر و مادر و پرداخت مبلغ 1970000 ریال برای طرح رایگان و 6500000 ریال نیز برای طرح مشارکتی به منظور پرداخت شهریه دوره بر حسب انتخاب، لوازم‌التحریر، هزینه کتب، اقلام آموزشی، بیمه مسئولیت، لباس فرم کودک و کیف کوله از طریق درگاه اینترنتی در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

ابراهیم سعیدی 

انتهای پیام

captcha