مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان‌غربی تاسیس شود
کد خبر: 3835045
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان‌غربی تاسیس شود

گروه اجتماعی - معاون دادستان کل کشور گفت: آذربایجان‌غربی به‌عنوان یکی از قطب‌های مبارزه با این بلای خانمان‌سوز باید دارای یک مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر باشد و این امر همت مسئولان را می‌طلبد.

مجتمع ویژه مبارزه با مواد در آذربایجان‌غربی تاسیس شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سعید عمرانی، معاون دادستان کل کشور، عصر امروز، ۲۳ مردادماه، در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: گرفتاری‌ها و مشکلات مواد مخدر تمام‌نشدنی است، اما پشتکار و انگیزه در راه مبارزه با مواد مخدر بی‌تاثیر نبوده است.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر مستلزم این است که تقویتی در نحوه انگیزه کار در این راستا ایجاد شود و آذربایجان‌غربی به‌دلیل مسیر ترانزیتی و مرزی خود در این امر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

عمرانی ادامه داد: هرچه بتوانیم معتادان متجاهر را جمع‌آوری و ساماندهی کنیم، در مقابله تاثیرگذار بوده‌ایم، اما متاسفانه ما از ظرفیت‌های خود در کشور به‌خوبی در این زمینه استفاده نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی به‌عنوان یکی از قطب‌های مبارزه با این بلای خانمان‌سوز باید دارای یک مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر باشد و این امر همت مسئولان را می‌طلبد.
انتهای پیام

captcha