مواد مخدر حیثیت و غیرت انسان‌ها را هدف قرار داده است
کد خبر: 3835047
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

مواد مخدر حیثیت و غیرت انسان‌ها را هدف قرار داده است

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مواد مخدر آبرو، حیثیت و غیرت انسان‌ها را مورد هدف قرار داده است، گفت: افرادی که با مواد مخدر مبارزه کنند، اگر خالصانه این کار را فقط برای خدا انجام دهند، در نزد خداوند جایگاهی والا دارند.

مواد مخدر حیثیت و غیرت انسان‌ها را هدف قرار داده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۳ مردادماه، در همایش یاری‌گران زندگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: مواد مخدر یک بلای خانمان‌سوز بوده و باید راهکاری برای این بلای خانمان‌سوز پیدا شود، خداوند در قرآن می‌فرماید که هرکس جان یک انسان را نجات دهد، همانند این است که جان تمام انسان‌ها را نجات داده و هرکس بی‌گناهی را مظلومانه بکشد، گویا تمام مردم جهان را به قتل رسانده است.

وی افزود: مواد مخدر و مواد تقطیری که اکنون به‌دست استعمار جهانی تهیه می‌شود، مسئله‌ای است که‌ انسان‌ها را به کام مرگ کشانده و مرگی مجاز و عادی نبوده و بسیار دلخراش و ظالمانه است.

قریشی بیان کرد: براساس آیات و روایات افرادی که مواد مخدر تولید و پخش کرده و جوامع انسانی را آلوده می‌کنند، در روز قیامت عذاب آن‌ها از قاتلان عادی بیشتر خواهد بود و افرادی که با این مواد افیونی مبارزه می‌کنند و جان جوانان را نجات می‌بخشند، ثواب آن‌ها در نزد خدا پاداش توصیف‌ناپذیری دارد.

وی تصریح کرد: افرادی که با مواد مخدر مبارزه کنند، اگر خالصانه این کار را فقط برای خدا انجام دهند، در نزد خداوند جایگاهی والا دارند و شهدای این راه بسیار مقام و جایگاه ویژه دارند، امیدواریم همه دست به دست هم داده و با این مواد افیونی خانما‌ن‌سوز مبارزه کنیم و مسیر را برای رشد و تعالی همه به‌ویژه جوانان هموار سازیم، چراکه مواد مخدر آبرو، حیثیت و غیرت انسان‌ها را مورد هدف قرار داده است.
انتهای پیام

captcha