فراخوان جشنواره دفاع مقدسی«یوسف» در مازندران
کد خبر: 3835083
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فراخوان جشنواره دفاع مقدسی«یوسف» در مازندران

گروه فرهنگی- مدیر ادبیات، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از اعلام فراخوان نهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» همزمان با سراسر کشور در مازندران خبر داد.

فراخوان جشنواره دفاع مقدسی«یوسف» در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمد صادقی سنگدهی مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف»، اظهار کرد: این جشنواره با موضوعات «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)»، «مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر»، «مقاومت ملل» و «بیداری اسلامی» برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هر اثر باید به صورتWORD از یک تا هفت صفحه A4  ارائه شود، افزود: داستان‌های ارسالی قبلا در کتاب یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد.
صادقی سنگدهی با بیان اینکه، این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، افزود: محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و هر نویسنده مازندرانی حق شرکت در بیش از یک استان را نیز ندارد.
این مسئول ادامه داد: توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها از جمله ویژگی‌های آثار ارسالی است.
وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را در سطح استان مازندران آذرماه اعلام کرد و گفت: در این مراسم از 12 اثر برگزیده تقدیر خواهد شد و آثار منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.
صادقی سنگدهی، ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مهر به آدرس: ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دبیرخانه نهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف و یا به آدرس الکترونیکیsajed.mazandaran@gmail.com و پیام‌رسان سروش به شماره‌های 09355425196 و 09352307158 و09380104507 ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha