مشارکت زنجانی‌ها در طرح ملی «نذر آب»
کد خبر: 3835109
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

مشارکت زنجانی‌ها در طرح ملی «نذر آب»

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح ملی «نذر آب» با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان شهرستان نیک شهر با مشارکت خیران اجرا می‌شود.

مشارکت زنجانی‌ها در طرح ملی «نذر آب»به گزارش ایکنا از زنجان، شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، 24 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات هلال احمر تنها به زمان حوادث غیرمترقبه محدود نمی‌شود و خدمت‌رسانی به مناطق محروم را نیز در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: از آنجائی‌که شهرستان نیک شهر در سیستان و بلوچستان منطقه‎ای محروم و به لحاظ تامین آب آشامیدنی، موارد بهداشتی و سلامت نیازمند دریافت خدمات هستند، زنجان معین این شهرستان برای ارائه این خدمات شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به اجرای طرح ملی نذر آب از سوی جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: طرح ملی نذر آب با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان شهرستان نیک شهر با مشارکت شهروندان، خیرین، داوطلبان، شرکت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان زنجان آغاز شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه در این طرح از منابع، ظرفیت‌ها و خدمات داوطلبانه، سازمان‌های مردم نهاد یا موسسه‌های خیریه توانمند استانی بهره‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همگام با توسعه اهداف بشر دوستانه امسال این طرح را در شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان اجرا می‌کند.
میرزایی خاطرنشان کرد: این استان برای دومین بار معین سیستان و بلوچستان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شده و جزیره کیش نیز تیم پشتیبان زنجان است.
انتهای پیام
captcha