موفقیت «این کجا و آن کجا» در جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین
کد خبر: 3835212
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

موفقیت «این کجا و آن کجا» در جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین

گروه فرهنگی ــ نمایش «این کجا و آن کجا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی کاری از گروه نمایش «شهر آشوب» بروجرد در دومین جشنوار منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین کرمانشاه برگزیده شد.

موفقیت نمایش «این کجا و آن کجا» در جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسینبه گزارش ایکنا از لرستان، نمایش «این کجا و آن کجا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی و گروه «شهر آشوب» بروجرد با راهیابی به دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین کرمانشاه، موفق به کسب مقام اول کارگردانی، نویسندگی، طراحی لباس، طراحی فضا، موسیقی و طراحی بروشور شد.

با رأی هیئت داوران دومین جشنواۀ منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین، نمایش «این کجا و آن کجا» را به کارگردانی و نویسندگی پژمان شاهوردی از بروجرد به‌عنوان نمایش برگزیده به جشنواۀ ملی تئاتر خیابانی «مریوان» و نمایش «سال به سال» از مریوان را به کارگردانی سوران حسینی به جشنواره ملی تئاتر ارسباران معرفی کرد.

از میان ۱۴ نمایش برگزیده کشور نمایش «این کجا و آن کجا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی و گروه «شهر آشوب» موفق به کسب: تندیس کارگردانی و نویسندگی اول توسط پژمان شاهوردی، تندیس طراحی لباس اول از سوی میثم کردی، تندیس طراحی فضا اول توسط مهدی بوریایی، تندیس موسیقی اول توسط محمد همایونی و تندیس مقام اول طراحی بروشور توسط آرام بوریایی شد.

بازیگران نمایش «این کجا وآن کجا» نیز عبارت‌از مسعود کردی، سیاوش مقدسی، حمید گودرزی، سجاد یاراحمدی، عارف کاوند، مبین کبودوند، علیرضا حسینی و پژمان شاهوردی هستند.

داستان نمایش «این کجا و آن کجا» قصه دو فرهنگ است.دو فرهنگ را در مورد قهرمان‌پروری مقایسه می‌کند و در اتفاق پایانی، تصمیم‌گیری را به‌عهده مخاطب می‌گذارد، که آیا قبول دارد یا خیر و نمایش حکمی صادر نمی‌کند.این مردم هستند که در پایان نمایش می‌گویند که حق با چه کسی است.

یادآور می‌شود، دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین کرمانشاه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و با شرکت هنرمندان هشت استان کشور در بوستان ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر به‌مدت سه روز از ۱۹ تا ۲۲ مرداد و با ۴۴ اجرا، برگزار شد.

انتهای پیام

captcha