مسئله غدیر موضوعی جاافتاده و نماد اکمال دین است
کد خبر: 3835241
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

مسئله غدیر موضوعی جاافتاده و نماد اکمال دین است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه مسئله غدیر موضوعی جاافتاده و نماد اکمال دین است، گفت: حفظ وحدت اسلامی در جامعه جزو اصول اساسی بوده، اما در کنار این موضوع باید به حفظ اعتقادات خود نیز توجه داشته باشیم.

مساله غدیرخم نماد اکمال دین است/لزوم حفظ وحدت اسلامی در جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۵ مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به در پیش‌رو بودن عید غدیرغم و اهمیت ماجرای غدیر، اظهار کرد: کسی که غدیر و ماجرای امامت امیرالمؤمنین(ع) انکار کند، ناچار است که به نقص دین نیز اقرار کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله غدیر موضوعی جاافتاده و نماد اکمال دین است، بیان کرد: حاکم بودن ولایت امام علی(ع) در جامعه افتخار بزرگی بوده و بر همین‌ اساس باید با تاکید بر اعتقادات جشن‌های بزرگ و درخور شأن برای عید غدیر برگزار کنیم.

قریشی ادامه داد: حفظ وحدت اسلامی در جامعه جزو اصول اساسی بوده، اما در کنار این موضوع باید به حفظ اعتقادات خود نیز توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: مقاومت و پایداری آزادگان در برابر شکنجه‌های رژیم بعثی، عامل رحمت الهی بوده و ما باید قدردان چنین دارایی‌هایی در کشور باشیم و آزادگان باید تلاش کنند تا این سرمایه عظیم خود را تا نهایت حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سالروز کودتای ۲۸ مرداد، حاصل برخی فشارهای داخلی توسط عوامل آمریکا بوده و جنایات آمریکا نباید از ذهن مردم پاک شود، چراکه این جنایات دائما در جریان بوده و امروز نیز به دسیسه‌گری‌های خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: روش استعمارگران همواره این بوده تا از طریق خائنان داخلی در میان مردم نفوذ کرده و با کشاندن انقلابی‌ها به سمت ریزش، شرایط را برای نابودی انقلاب‌ها فراهم کنند.
انتهای پیام

captcha