رشد اقتصادی در سال رونق تولید مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3835250
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

رشد اقتصادی در سال رونق تولید مورد توجه قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه ماکو با تأکید بر اینکه چندين سال است که دشمن می‌خواهد از طريق اقتصادی به ملت ايران و نظام اسلام ضربه وارد کند، گفت: بنابراین در طول اين سال‌ها، رهبری نامگذاری سال‌ها را با عنوان اقتصادی انتخاب کرده و امسال را نيز به‌عنوان سال رونق توليد نامگذاری کردند تا در سايه‌ رشد اقتصادی و رونق توليد کشور، دشمن نتواند از طريق اقتصادی به ملت ايران ضربه وارد کند.

رشد اقتصادی در سال رونق تولید موردتوجه قرار گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌السلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام‎جمعه ماکو، ظهر امروز، ۲۵ مردادماه،در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو، با تاکید بر اینکه پيروزی با ياری‌کنندگان دين الهی است، اظهار کرد: تاريخ نشان داده است هر ملتی که دين خدا را ياری کردند، خداوند نيز امدادهای غيبی را به سراغ آنها فرستاده و در مقابل دشمنان به پيروزی رسيدند.

وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله اشاره کرد و افزود: هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون‌شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

امام‌جمعه ماکو تاکید کرد: مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی و با روحیه مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‏‌اند، آینده خوبی را درپیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس و تحريم‌های ظالمانه‌ استکبار جهانی به ما آموخت که در صنعت دفاعی بايد روی پای خود بايستيم، لذا نيروهای مسلح عزم خود را جزم کردند تا در صنعت دفاعی به خودکفائی برسيم و بدين‌طريق قدرت دفاعی خود را بالا ببريم تا دشمن حتی فکر تعرض به مرزهای زمينی و هوايی ايران اسلامی را در سر خود نپروراند.

هاشمی با تاکید بر اینکه چندين سال است که دشمن می‌خواهد از طريق اقتصادی به ملت ايران و نظام اسلام ضربه وارد کند، یادآور شد: لذا در طول اين سال‌ها، معظم‌له نامگذاری سال‌ها را با عنوان اقتصادی انتخاب کرده و امسال را نيز به‌عنوان سال رونق توليد نامگذاری نمودند تا در سايه‌ رشد اقتصادی و رونق توليد کشور، دشمن نتواند از طريق اقتصادی به ملت ايران ضربه وارد کند.
انتهای پیام

captcha