شعار عدالت و پیشرفت همگانی شود
کد خبر: 3835268
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

شعار عدالت و پیشرفت همگانی شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه جهاد سازندگی با تلاش برای ارتقای فکری و‌ عملی جوانان در صحنه حاضر است، گفت: شعار خدمت‌رسانی که شامل تحقق عدالت و‌ پیشرفت است باید به تمامی موارد تعمیم داده شود.

شعار عدالت و پیشرفت همگانی شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی، امام‌جمعه موقت زنجان امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: ما باید سبک زندگی علوی که به سعادت ختم می‌شود را در زندگی خود پیاده کنیم.

وی یادآور شد: خداوند به انسان‌ها نعمت ایجاد آفرینش علم و ‌قلم اعطا کرده و لازم است انسان‌ها قدر نعمت الهی را بدانند. بعضی از انسان‌ها به جای قدردانی، طغیان نشان می‌دهند و هرگز رو به راه نیستند.

امام‌جمعه موقت زنجان افزود: انسان زمانی که احساس کند بی‌نیاز شده، طغیان می‌کند. انسان ‌‌ممکن‌الوجود است و در همه حال محتاج خدا است ولی اگر تصور بی‌نیازی کند، طغیان می‌کند و این نکته را باید بدانیم که در نهاد انسان طغیان وجود دارد. طغیان جز جرم‌، ‌جنایت و‌ جنگ ‌نیست.

موسوی افزود: انسان منتظر فرصت برای ظهور و بروز طغیان است و قرآن سفارش می‌کند که همواره به یاد داشته باشید همه چیز شما اعطای خداوند است و باید در برابر خداوند شاکر باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه تلاش دشمن، مبارزه با اسلام است، افزود: ایران اسلامی‌ خواستار یکپارچگی‌ یمن بوده و امیدوار است با تشکیل دولت متحد به زندگی ‌ادامه دهند.

موسوی به فرا رسیدن روز‌ صنعت دفاعی اشاره کرد و یادآور شد: این روز نماد خودکفایی و ‌اتکا به قدرت داخلی است و در همه ‌زمینه‌ها باید به توانایی خود ایمان داشته باشیم. امروزه صنعت دفاعی کشور ‌در سایه رهنمودهای رهبری دارای قدرت شده است و اندیشمندان جوان‌ توانسته‌اند خود را نشان دهند.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه جهاد سازندگی با تلاش برای ارتقای فکری و‌ عملی جوانان در صحنه حاضر است، گفت: شعار خدمت‌رسانی که شامل تحقق عدالت و‌ پیشرفت است باید به تمامی موارد تعمیم داده شود.
انتهای پیام

captcha