آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «امام حسن مجتبی(ع)» هشترود
کد خبر: 3835315
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «امام حسن مجتبی(ع)» هشترود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود با بیان اینکه ۲۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، تفسیر، حفظ، تجوید و کلاس‌های هنری و فرهنگی از گرایش‌های آموزشی این مؤسسه است.

آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «امام حسن مجتبی(ع)» هشترود

فاطمه محمدپور، مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 200 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، تفسیر، حفظ، تجوید و کلاس‌های هنری و فرهنگی از گرایش‌های آموزشی این مؤسسه است.

وی از پایه‌های قرآن‌آموزان گفت و اظهار کرد: قرآن آموزان مؤسسه در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.

محمدپور ضمن بازگو کردن تأثیر قرآن در الگوی زندگی ادامه داد: وقتی قرآن الگوی زندگی شود تأثیر خود را روی فرهنگ و اقتصاد می‌گذارد و فرد قانع شده و تجمل‌گرایی از میان می‌رود.

مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود یادآور شد: با قرآن فرصت‌ها نمی سوزد و از زمان به بهترین وجه استفاده می‌شود که پشیمانی را به دنبال نخواهد داشت.

وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: قرآن سفره پر برکت الهی است؛ آن را یاد بگیرید و تا می‌توانید در این راه بکوشید؛ زیرا قرآن نور آشکار و شفای سودمند الهی است. قرآن را یاد بگیرید؛ چون خداوند به جهت فراگرفتن آن، شما را به درجه اعلای شرافت خواهد رساند.

محمدپور قرآن کریم را كاملترین پیام آسمانی دانست و تأکید کرد: قرآن كریم كامل‌ترین پیام آسمانی است كه بر پیامبر خدا(ص) نازل شده است، این كتاب آخرین كتابی است كه منشور سعادت بشر را داراست، از این‌رو باید جامع‌ترین، غنی‌ترین و پرمحتواترین كتاب آسمانی باشد، تا آن كه بتواند انسان‌ها را در طول تاریخ برای تكامل رهنمون شود.

انتهای پیام

captcha