«رکورد‌ داران تولید» به شبکه یک سیما می‌آیند
کد خبر: 3835327
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

«رکورد‌ داران تولید» به شبکه یک سیما می‌آیند

گروه هنر ــ در راستای تقویت انگیزه تولیدکنندگان حوزه‌های دامداری و کشاورزی و نیز ارتقای سطح بهره‌وری در این بخش‌ها، برنامه «رکورد داران تولید» با همکاری جهاد کشاورزی به تهیه‌کنندگی سعید جورکش برای شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سیما، سعید جورکش، تهیه‌کننده برنامه «رکورد داران تولید» این برنامه را یکی از چندین برنامه‌ای که با محوریت گروه اقتصاد تهیه می‌شود عنوان کرد: در سال «رونق تولید» به منظور حمایت از تولیدکنندگان برتر داخلی این برنامه در دست تهیه و تولید است.
 
این تهیه‌کننده با اشاره به آغاز تولید برنامه با رکوردداران تولید در استان‌های تهران و البرز اظهار کرد: مستند «رکوردداران تولید» در آیتم‌های ده دقیقه‌ای به معرفی ۴۰ تولید کننده برتر از بیست‌و‌سه استان کشور خواهد پرداخت.

وی افزود: تیم شش نفره ما در هر برنامه به سراغ یکی از «رکورد‌ داران تولید» که از سوی وزارت جهاد کشاورزی، به منظور حمایت و تقویت انگیزه معرفی شده‌اند، می‌رود تا برای بینندگان از سه فصلِ: «رویا‌های آغاز، سکویی که اکنون بر آن ایستاده و ایده‌های تولید و پیش‌بینی تولید در آینده» بگوید.

جورکش با تأکید بر اهمیت تولید مستند «رکورد داران تولید» و آغاز پخش آن از ماه آینده گفت: تلاش می‌کنیم تا تجربیات رکورد‌داران در عرصه‌های تولیدات دامداری و کشاورزی اعم از رشد کیفی و کمی تولید، کسب جایگاه برتر در تولید دانش بنیان، حفظ و بهبود کیفیت در عبور از تولید سنتی و ... را به آنان که می‌خواهند تولید را آغاز و یا در آن بخش فعالیت کنند، انتقال دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: در هر برنامه علاوه بر معرفی یکی از سردمداران تولید، یک کارشناس متخصص در همان حوزه نیز به تکمیل آگاهی و اطلاعات بینندگان خواهد پرداخت.

یادآور می‌شود، به سفارش «ستاد رونق تولید» از هر قسمت برنامه «رکورد داران تولید»، میان برنامه کوتاهی به منظور پخش در شبکه‌های دیگر سیما آماده می‌‌شود.
 
انتهای پیام
 
captcha