نحوه حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از نوشت‌افزار ایرانی
کد خبر: 3835358
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
قمی تشریح کرد:

نحوه حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از نوشت‌افزار ایرانی

گروه جامعه ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این سازمان، نهاد متصدی در حوزه تولید نوشت‌افزار ایرانی نیست، به نحوه حمایت این سازمان از بخش‌ خصوصی و مردمی در تولید این دست از محصولات پرداخت.

نحوه حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از نوشت‌افزار ایرانیحجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به لزوم حمایت از کالا‌های ساخت ایران به ویژه نوشت‌افزار ایرانی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به ارتباطاتی که دارد می‌تواند حمایتی پیگیرانه از تولیدکنندگان این کالا‌ی ایرانی داشته باشد.
 
وی افزود: صدا و سیما و سازمان‌هایی که رسانه دارند و همچنین سازمان‌هایی که در مجموعه‌های حاکمیتی به یک‌سری از رسانه‌ها دسترسی دارند، باید از تولیدات ایرانی ــ‌ اسلامی حمایت کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در تشریح نحوه حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از نوشت‌افزار ایرانی گفت: این سازمان می‌تواند نمونه‌های موفق تولید نوشت‌افزار‌های ایرانی را در برنامه‌های مختلف معرفی کند. همچنین چنانچه تولیدکننده‌ها در مسیر تولید به مشکلات یا موانع حقوقی برخورد کنند، می‌توانیم نسبت به تسهیل‌سازی این مشکلات اقدام کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: حمایت مالی از نوشت‌افزار ایرانی نیز نوع دیگر خدماتی است که می‌توانیم ارائه دهیم؛ البته نمی‌توانیم به این تولیدکنندگان بودجه‌ای اختصاص دهیم چرا که نهاد متولی نیستیم، اما می‌توانیم با رایزنی، دسترسی به کاغذ با ارز نیمایی را برای آن‌ها فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: به علت ارتباطاتی که با شورا‌های بالادستی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم نیز می‌توانیم در سیاست‌گذاری‌ها به این تولیدکنندگان کمک کنیم.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد متصدی تولید نوشت‌افزار ایرانی نیست، اما می‌تواند نهادی حمایتی باشد و به پشتیبانی از بخش خصوصی و مردم بپردازد. در حال حاضر که شرایط اقتصادی خوبی در کشور حکم‌فرما نیست، می‌توان این حمایت‌ها را  به سمت و سوی حقوقی، رسانه‌ای و ... برد.

انتهای پیام
captcha