سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد
کد خبر: 3835405
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد

گروه اجتماعی ــ طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مصطفی فیضی به‌عنوان سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد.

سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مصطفی فیضی به‌عنوان سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد. در بخشی از حکم مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خطاب به سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی چنین آمده است:

«حرم مطهر رضوی و آستان مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به لطف انفاس قدسیه آن حضرت، مهبط نزول ملائک الهی و ملجأ و پناهگاه ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(سلام الله علیهم اجمعین) بوده و هست و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، امر زیارت در ابعاد کمی و کیفی و ملی و بین‌المللی در حال تعالی است.

این مهم مسئولیت ما خادمان این آستان ملکوتی در تکریم و ارائه خدمات شایسته به زائران این مضجع شریف را مضاعف می‌کند. حال که جناب آقای سید‌خلیل منبتی بنا به درخواست خودشان سنگری دیگر را برای خدمت برگزیده‌اند، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و تلاش‌های صادقانه ایشان، حسب تأکید تولیت آستان قدس رضوی، جنابعالی که برخوردار از سوابق شایسته ایمانی و مدیریتی و آشنا به شئون دستگاه مقدس رضوی هستید، با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب می‌شوید.

شایسته است حسب تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سیاست زائرمحوری، فراهم آوردن شرایط زیارت توأم با آرامش، معرفت‌افزا و تأثیرگذار در زندگی زائر در اولویت مدیریت حرم مطهر قرار گیرد و همه تلاش‌ها و برنامه‌ها، معطوف به تحقق این امر باشد تا حرم مطهر مظهر خدمت شایسته و خادمان و خدمتگزاران عزیز، تجلی اخلاق و سیره رضوی باشند.

انسجام تمامی اقدامات در حرم مطهر، برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بی‌وقفه برای ارائه خدمات در شأن زائران گرامی، تأمین نظم، انضباط و بهداشت مطلوب با بهره‌گیری از ظرفیت خادمان و کارشناسان و آموزش و نظارت مستمر بر عملکردها مورد تأکید است.

در ظل توجهات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

گفتنی است، پیش از این سید‌خلیل منبتی، سمت معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی را بر عهده داشت.

انتهای پیام

captcha