تمام مردم شیراز به جشن غدیر دعوتند
کد خبر: 3835487
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

تمام مردم شیراز به جشن غدیر دعوتند

گروه اجتماعی ــ همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، جشن مردمی با سخنرانی آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در مسجد تاریخی جامع شهدا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مراسم‌ جشن و شادی و سرور در تمام نقاط استان فارس به خصوص اماكن مذهبی اعم از بقاع متبركه، مساجد، تكایا و حسینیه‌ها برپا می‌شوند.

در این راستا جشن مردمی با سخنرانی آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در روز عید غدیر در مسجد تاریخی جامع شهدا واقع در ابتدای خیابان 9 دی برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، 29 مردادماه مصادف با عید سعید غدیر برگزار خواهد شد كه در آن اباصلت ابراهیمی از اردبیل و رضا رودكی به مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

این برنامه همچنین همراه با برنامه‌های متنوع و جذاب دیگری نظیر قرائت خطبه غدیر و اجرای سرود و تواشیح همراه با اهدای 110 جایزه به قید قرعه به شركت‌كنندگان همراه خواهد بود.

ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز تمام اقشار مختلف مردم این كلان‌شهر را برای حضور در این مراسم و كسب فیض معنوی دعوت كرده است.

انتهای پیام

captcha