ضیافت ۱۴ هزار نفری عید غدیر در دزفول
کد خبر: 3835514
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

ضیافت ۱۴ هزار نفری عید غدیر در دزفول

گروه اجتماعی ــ هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول به مناسبت عید بزرگ غدیر، طرح ضیافت ۱۴ هزار نفری در این شهرستان اجرا می‌کند.

ضیافت 14 هزار نفری غدیر در دزفول

حجت‌الاسلام مصطفی محجوب، مسئول هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره طرح ضیافت غدیر این هیئت اظهار کرد: ضیافت غدیر یکی از برنامه‌های این هیئت که زیر نظر ستاد بین‌المللی غدیر اجرا می‌شود. پیش از این، به مناسبت عید غدیر، برنامه‌ای در قالب کاروان شادی اجرا می‌شد که به دلیل گرمای هوا، طرح ضیافت جایگزین آن شد.

وی با اشاره به فضیلت ضیافت در روز عید غدیر، اظهار کرد: در طرح ضیافت غدیر سال گذشته، با شعار 14 هزار اطعام، 17 هزار اطعام انجام شد. امسال نیز طرح ضیافت غدیر با پخت  توزیع 14 هزار غذا اجرا می‌شود. نیمی از این اطعام میان محرومان و نیمی دیگر برای عموم مردم است.

محجوب با بیان اینکه این طرح به مشارکت مردم اجرا می‌شود، گفت: گرچه طرح ضیافت هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول با شعار 14 هزار غذا اجرا می‌شود، اما پیش‌بینی می‌شود، 20 هزار غذا برای طرح امسال پخت و توزیع شود.

مسئول هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول اظهار کرد: یک روز پیش از عید غدیر، پخت غذا آغاز می‌شود و ساعت 8 سه‌شنبه، 29 مردادماه همزمان با روز عید غدیر، توزیع انجام می‌شود.

این فعال فرهنگی همچنین از اعطای 15 کمک جهیزیه به زوج‌های جوان با همکاری کمیته امداد همزمان با عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام  

captcha