ضرورت رعایت بهداشت اعتباری به منظور کاهش میزان مطالبات
کد خبر: 3835535
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

ضرورت رعایت بهداشت اعتباری به منظور کاهش میزان مطالبات

گروه اقتصاد ــ محسن پدرام، رئیس هیئت مدیره به همراه نجدی، مدير امور استان‌های بانک قرض الحسنه مهر ايران، در سفر به استان بوشهر از شعب بانک بازديد نمود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقيم با کارکنان و ارزيابي عملکرد شعب، بررسی رعايت اصول مشتری‌مداری و موازين اخلاقی، تجزيه و تحليل منابع استان به تفكيك شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.
در بازدید از شعب خورموج، بهمیی، چغادک، ولیعصر، آبپخش و گناوه رهنمودهای لازم درخصوص بازاريابي، وصول مطالبات و ارسال اخطاريه‌ها، کنترل نسبت مصارف به منابع، برخورد مناسب با مشتريان، وضعيت ساختماني شعب و غيره توسط رئيس هيات مديره و مدير امور استان ها ارائه گرديد.
پدرام در بازدید از شعب استان بوشهر بر رعایت بهداشت اعتباری به منظور کاهش میزان مطالبات بانک و همچنين بر لزوم و ضرورت اهتمام به بازاريابي در راستای جذب منابع بيشتر و افزايش سهم بانک از بازارهای هدف تاکيد كرد.
رییس هیئت مدیره بانک ضمن تقدير و تشکر از تلاش هاي کارکنان استان، رعايت نسبت مصارف به منابع، تقويت حساب جاري، بهبود عملكرد دستگاههاي pos و ATM ، فعاليت در راستاي خط مشي ها و سياست هاي بانك و استفاده حداكثري از ظرفيت هاي موجود را خواستار شد.
در ادامه نجدی، مدیر امور شعب استان ها نیز ضمن اعلام رضایت از عملکرد استان، ايجاد تناسب بين رشد منابع با سرانه لحاظ شده براي پرسنل، استفاده بهينه از خدمات الکترونيکي بانک، تاكيد بر اهميت موضوع قرض الحسنه در بخش تبليغات و بازاريابي و همچنين وحدت رويه و همدلي بين همكاران براي تحقق اهداف عاليه بانك را ضروری دانست.

captcha