رونمایی از پوستر پویش «۱۱۰ جشن عید غدیر» در همدان
کد خبر: 3835545
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

رونمایی از پوستر پویش «۱۱۰ جشن عید غدیر» در همدان

گروه فرهنگی ــ مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان از برگزاری مراسم رونمایی از طرح پوستر پویش برگزاری «۱۱۰ جشن عید غدیر» با حضور آیت‌الله موسوی‌اصفهانی در فرهنگسرای راه کربلا خبر داد.

رونمایی از پوستر پویش «۱۱۰ جشن عید غدیر» در همدانجلال تلطفی، مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مراسم رونمایی از طرح «پوستر پویش برگزاری ۱۱۰ جشن عید غدیر» انجام می‌شود.

مسئول جامعه ایمانی مشعر افزود: این مراسم به همت هیات‌های مذهبی استان و با حضور حضرت آیت الله موسوی اصفهانی ساعت 18 امروز، 26 مردادماه در فرهنگسرای راه کربلای واقع در ابتدای شهرک فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم برای سومین سالی است که در استان انجام می‌شود اضافه کرد: بنر تبلیغاتی 110 جشن غدیر در سراسر استان یکسان بوده و این مراسم در بخش‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

تلطفی با اشاره به اینکه 110 جشن عید غدیر در شب، روز و شام عید برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری مسابقه، سرود، سخنرانی در محور‌های تبیین خطبه غدیر، انقلاب فرهنگی در امتداد غدیر و .... از برنامه‌های پیش بینی شده برای این جشن است.

مسئول کارگروه هیئت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه 50 درصد این جشن‌ها در فضای باز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: از میان 110 جشن غدیر 20 جشن آن در 20 نقطه شهر همدان خواهد بود.

تلطفی از برگزاری همایش بانوان برگزارکننده روضه‌های خانگی خبر داد و گفت: این همایش به همت جامعه ایمانی مشعر برای نخستین بار با حضور 130 بانو برگزارکننده روضه خانگی در 5 شهریورماه برگزار خواهد شد.


‌انتهای پیام

captcha