عصر شعر «بیعت واژه‌ها» در فرهنگ‌سرای خاتم(ص)
کد خبر: 3835555
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

عصر شعر «بیعت واژه‌ها» در فرهنگ‌سرای خاتم(ص)

گروه هنر ــ فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، عصر شعر «بیعت واژه‌ها» را با حضور جمعی از چهره‌های شاخص شعر آیینی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای خاتم (ص) به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، عصر شعر «بیعت واژه‌ها» را با حضور جمعی از چهره‌های شاخص شعر آیینی برگزار می‌کند. این برنامه با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و ضمن اجرای آیین شعرخوانی با موضوع ولایت و غدیر، ذاکران اهل بیت(ع) نیز به مداحی می‌پردازند.

غلام‌رضا سازگار، قدرت چوپانی، محمود حبیبی کسبی، هادی جان‌فدا، قاسم صرافان و مجید لشکری از جمله شاعرانی هستند که در این برنامه اشعار دینی و آیینی خود را به مناسبت عید غدیر خم قرائت می‌کنند و جواد حیدری مدیر مجمع شاعران اهل بیت(ع) و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.
 
عصر شعر «بیعت واژه‌ها» با همکاری آستان قدس رضوی و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ روز یکشنبه ۲۷ مرداد‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در یافت‌آباد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، پشت بوستان فارابی، سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام
captcha