نیروی انتظامی در مسئله عفاف و حجاب تنهاست/ دستگاه‌های مسئول پای کار بیایند
کد خبر: 3835570
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
اشتری:

نیروی انتظامی در مسئله عفاف و حجاب تنهاست/ دستگاه‌های مسئول پای کار بیایند

گروه جامعه ــ فرمانده ناجا با بیان اینکه در حوزه رسیدگی به مسئله عفاف و حجاب در کشور تنها هستیم، گفت: باید سایر دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب پای کار بیایند تا این مسئله حل شود.

حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اثر فعالیت‌های ناجا در خصوص عفاف و حجاب و عملکرد این فعالیت‌ها در کاهش بدحجابی گفت: ناجا با‌ هرگونه جرم مشهودی از جمله مسائل مربوط به عفاف و حجاب طبق قانون برخورد خواهد کرد. البته عمده مردم و زنان جامعه ما موضوعات مربوط به عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، اما افراد معدودی هستند که هنجار‌شکنی کرده و حجاب را رعایت نمی‌کنند و پلیس در قبال آنان به وظایف خود عمل کرده و براساس قانون با جرم مشهودی که در منظر عموم باشد برخورد خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و به‌ همین منظور با متخلفان کشف حجاب برخورد می‌کند، ادامه داد: امروز ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و باید از این دستگاه‌ها نیز مطالبه‌گری داشت. نیروی انتظامی یکی از ۲۶ دستگاه مسئول در این حوزه است که بر اساس آنچه خود مردم گفته‌اند و برخی از مسئولان به آن اذعان داشته‌اند تاکنون وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناجا در حوزه رسیدگی به مسئله عفاف و حجاب در کشور تنهاست، به ایکنا گفت: باید سایر دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب پای کار بیایند تا این مسئله حل شود. البته همچنان بر اساس قانون، به صورت پرقدرت در حوزه بدحجابی و برخورد با آن فعال خواهیم بود اما باید همه دستگاه‌های مسئول پای کار بیایند.

اشتری با تأکید بر اینکه حدود ۳۰۰ مصوبه در رابطه با عفاف و حجاب وجود دارد که تنها حدود ۲۰ مورد از آن‌ها مربوط به ناجاست، تصریح کرد: با‌ همه تلاش‌های پلیس برای مقابله با بدحجابی، تاکنون ناجا براساس قانون و ضوابط حتی بیش از وظیفه‌اش در این حوزه عمل کرده است و باید دستگاه‌های دیگر هم برای این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند و کمک کنند.

انتهای پیام
captcha