بازخوانی خاطرات آزادگان با صدای بهروز رضوی
کد خبر: 3835589
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

بازخوانی خاطرات آزادگان با صدای بهروز رضوی

گروه هنر ــ خاطرات لحظه‌های اسیر شدن رزمندگان در دوران دفاع مقدس، با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو تهران، محمدباقر رضایی، سردبیر و نویسنده برنامه رادیویی «کتاب شب» گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، برنامه «کتاب شب» رادیو تهران از ۲۶ تا  31 مرداد‌ماه، کتاب «زمان ایستاده بود» اثر فرزانه قلعه قوند را که مجموعه‌ای است از خاطرات لحظه‌های اسیر شدن رزمندگان در دوران دفاع مقدس، با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌کند.

وی افزود: کتاب «زمان ایستاده بود» یکی از آثاری است که انتشارات پیام آزادگان درباره آزادگان میهن اسلامی منتشر کرده و در آن، خاطرات تعدادی از عزیزان آزاده را با تنظیم و تدوین فرزانه قلعه قوند مکتوب کرده است.

رضایی ادامه داد: در برنامه کتاب شب، در هفته‌ای که مقارن با ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، این کتاب را در شش قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تنظیم رادیویی کرده‌ایم که از شنبه تا پنجشنبه با صدای بهروز رضوی خوانده خواهد شد.

این برنامه با تهیه‌کنندگی رضا قربانی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید شده و ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برای شب‌های مورد نظر، قرار گرفته است.

شنوندگان فرهیخته رادیو تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می‌توانند این برنامه را بشنوند.

انتهای پیام
captcha