افتتاح ۱۹ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3835597
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
همزمان با دهه امامت و ولایت صورت می‌گیرد؛

افتتاح ۱۹ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در آذربایجان‌غربی

گروه فرهنگی ــ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی از افتتاح ۱۹ کانون جدید در استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴ کانون شهری و ۵ کانون روستایی خواهد بود.

افتتاح ۱۹ کانون فرهنگی - هنری مساجد در آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از افتتاح ۱۴ کانون مسجدی به‌نیت چهارده معصوم، همزمان با دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: افتتاح ۵ کانون جدیدالتاسیس روستایی نیز به نیت 5 تن آل‌عباء در این دهه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی «در سایه‌سار غدیر» در کانون‌های مساجد استان با عنوان ترویج آموزش مفاهیم نهج‌البلاغه توسط کانون امام حسین(ع) ارومیه و برگزاری تعداد ۳۰ برنامه بزرگ جشن عید سعید غدیرخم از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در طول این دهه است.

بیگی انتشار نشریه به‌مناسبت عید غدیر توسط کانون فرهنگی و هنری امام صادق(ع) شوط، برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در ایام دهه ولایت و انتشار بروشور غدیر، ابلاغ جهانی ولایت در ایام غدیر توسط کانون فرهنگی و هنری حضرت معصومه(س) ارومیه را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در ایام دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی و انتشار خطبه غدیر، مراسم باشکوه رسالت غدیر در کانون‌های مساجد استان و اهدای ۵ سری جهازیه به نوعروسان نیازمند نیز در طول دهه امامت و ولایت صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha