جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در مهریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3835615
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در مهریز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان مهریز از برگزاری جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در مهریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، سیدمهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهریز از برگزاری جشن ولایت علوی  اکمال دین نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: جشن ولایت علوی با برپایی کاروان شادی از ساعت ۷ صبح روز عید غدیر از مسجد براستین با حضور سادات گرانقدر به سمت امامزاده سید غیاث الدین (ع) اجرا می‌شود.

سیدی افزود: در روز عید غدیر سخنرانی، تجلیل از سادات و اجرای گروه تواشیح و مولودی خوانی از برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان شهرستان مهریز خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهریز بیان کرد: کلیه مسلمانان علی الخصوص شیعیان مرتضی علی میهمان سفره امامزاده هستند.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع در سایر امامزادگان و بقاع متبرکه از قبیل شاه صفی الدین و سید شمس الدین به همراه تجلیل از سادات و پذیرایی خبر داد.

انتهای پیام

captcha