کتاب «ارزش فرهنگی یا اقتصادی» منتشر شد
کد خبر: 3835669
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
در کهگیلویه‌وبویراحمد؛

کتاب «ارزش فرهنگی یا اقتصادی» منتشر شد

گروه فرهنگی ــ مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: کتاب ارزش فرهنگی یا اقتصادی که درآمدی بر تقابل‌های شناختی اقتصاد است، از سوی حوزه هنری استان چاپ شد.

کتاب «ارزش فرهنگی یا اقتصادی» منتشر شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اسحاق آقایی، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کتاب تلاش دارد که منبع مطالعاتی مناسبی برای ورود آگاهانه جامعه هنری کشور به مبحث اقتصاد فرهنگ و هنر باشد.

وی افزود: هنرمندان، مخاطبان، پژوهشگران، مدیران، برنامه‌ریزان، کنشگران رسانه‌ای و دیگر افراد جامعه می‌توانند مخاطبان این کتاب باشند و از این کتاب استفاده کنند، ضمن اینکه نویسندگان این کتاب، حسین خلیلی و وحید شاکر هستند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این کتاب با حمایت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان چاپ شده، اضافه کرد: کتاب با تیراژ یکهزار و 100 جلد و از سوی انتشارات آناپنا به چاپ رسیده است.

آقایی بیان کرد: متن این کتاب شامل تعاریف شناختی ارزش و بازشناسی مفاهیم کارکردی فرهنگ و اقتصاد از زوایا و دیدگاه‌های مختلف است.

وی  با بیان اینکه در این کتاب، پرسش بنیادی ارزش فرهنگی یا اقتصادی به عنوان یک مسئله شناختی بررسی شده است، افزود: حوزه هنری تلاش می‌کند که در این واحد، مباحث تخصصی مربوط به فرهنگ و هنر را به مخاطبان ارائه دهد.

آقایی یادآور شد: رصد، آموزش، رویش و پایش نسلی از جوانان متعهد با تولید محتوای غنی برآمده از فرهنگ انقلاب اسلامی از اهداف حوزه هنری است.
انتهای پیام

captcha