آموزش صوت‌ و‌ لحن در مسجد الزهرا(س) پیشوا
کد خبر: 3835674
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

آموزش صوت‌ و‌ لحن در مسجد الزهرا(س) پیشوا

کانون خبرنگاران نبأ ــ کلاس‌های آموزش صوت‌، لحن و تجوید قرآن کریم روزهای پنجشنبه در مسجد الزهرا(س) محله سناردک شهر پیشوا برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کلاس‌های آموزش صوت‌، لحن و تجوید قرآن کریم با تدریس مجید حسینی‌فر، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران، روزهای پنجشنبه از ساعت 18 در مسجد الزهرا(س) محله سناردک شهر پیشوا برگزار می‌شود.
به گفته حسینی‌فر پیشنهاد برگزاری این کلاس‌ها در سال 96 صورت گرفت که با استقبال خوب مردم منطقه پیشوا همراه بود. در این دوره از کلاس‌ها که تاکنون بیش از60 جلسه از آن می‌گذرد؛ بیشتر نوجوانان به تلاوت تقلیدی اساتید مصری از جمله عبدالباسط، منشاوی، شحات انور، مصطفی اسماعیل می‌پردازند.
وی بیان کرد: هر یک از نوجوانان شرکت‌کننده در این دوره بیش از۱۰ تلاوت تقلیدی را فرا گرفته‌اند و می‌توانند در محافل قرآنی به تلاوت قرآن بپردازند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در طول این دو سال که از برگزاری کلاس‌ها در مسجد الزهرا(س) می‌گذرد، استعدادهای خوبی کشف و شکوفا شده است؛ حتی برخی از نوجوانان نیز به حفظ قرآن کریم می‌پردازند.
وی ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین سخراوی، امام جماعت و هیئت امنای این مسجد در برگزاری این کلاس‌های آموزشی، اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری، امام ‌جمعه پیشوا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امورخیریه، آموزش و پروش، مرکز دارالقرآن امام علی(ع)، شهرداری و سپاه شهرستان نیز حمایت‌های معنوی و مادی خوبی از کلاس‌های این مسجد داشته‌اند که جا دارد از تمامی عزیزان تقدیر و تشکر کنم.
ابوفیاض حیدری
انتهای پیام
captcha