برگزاری آزمون کتاب‌خوانی غدیر در سمنان
کد خبر: 3835725
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

برگزاری آزمون کتاب‌خوانی غدیر در سمنان

گروه فرهنگی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری آزمون کتاب‌خوانی غدیر ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

برگزاری آزمون کتابخوانی غدیر در سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره از برگزاری آزمون کتابخوانی غدیر ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ٩ امروز، یکشنبه‌ خبر داد و گفت: این آزمون به صورت برخط (آنلاین) تا ساعت ١٨ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون باید در مدت ١٠ دقیقه به ١٥ سؤال پاسخ دهند، افزود: مسابقه کتابخوانی غدیر توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و اختصاص به کارکنان ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده آنان دارد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شرط قبولی برای اعطای گواهینامه به کارکنان در این آزمون، دادن پاسخ صحیح به ١٢ سؤال است، گفت: مدت زمان پاسخگویی به سؤالات از شاخص‌های انتخاب نفرات برتر خواهد بود.

این مسابقه از کتاب «غدیر در پرتو قرآن و سنت» نوشته مجید معارف برگزار می‌شود و اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ١٠ میلیون ریال به قید قرعه برای ١٤ نفر از افرادی که در آزمون بیشترین امتیاز را کسب کند جائزه این مسابقه است.

یادآور می‌شود، اعطای گواهینامه ضمن خدمت از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری به میزان ١٢ ساعت به کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت قبولی در آزمون از دیگر مزایای شرکت در این مسابقه است.

انتهای پیام

captcha