بازگشت حجاج خوزستانی آغاز شد
کد خبر: 3835754
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

بازگشت حجاج خوزستانی آغاز شد

گروه اجتماعی ــ مديرکل فرودگاه‎های استان خوزستان در نشستی با ارگان‌های شرکت‌کننده در عمليات بازگشت حج تمتع از آمادگی اين فرودگاه برای استقبال از زائران بيت‌الله الحرام خبر داد.

عملیات بازگشت حجاج خوزستانی آغاز شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، ‌به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه‌های استان، محمدرضا رضایی، مدیر‌کل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: آمادگی کامل برای مدیریت هرچه بهتر عملیات بازگشت زائران بیت‌الله الحرام با همکاری ارگان‌های ذیربط در فرودگاه اهواز را داریم و تدابیری در این راستا نیز اندیشیده شده است.

وی افزود: تمام واحدهای عملیاتی این اداره‌کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

رضایی همچنین به انجام دیگر پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به احتمال تداخل با دیگر پروازهای این فرودگاه در این ایام‌، تلاش می‌کنیم تا خللی در انجام دیگر پروازها وارد نشود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان به تشریح برنامه بازگشت زائران حج تمتع 98 پرداخت و گفت: امسال تعداد 4356 زائر در قالب 29 كاروان و توسط 18 فروند هواپيمای ايرباس 300 شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی به سرزمين وحی مشرف شدند.

یادآور می‌شود، عملیات بازگشت حجاج خوزستانی از بعدازظهر 26 مرداد 98 آغاز و تا بامداد 4 شهریور ادامه خواهد شد.

انتهای پیام

captcha