پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3835758
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاد‌دانشگاهی واحد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی این نهاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی طی مهرماه سال‌ جاری دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمحمد‌قائم کاظمی‌بیدک، رئیس جهاد‌دانشگاهی واحد کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، ‌27 مردادماه در جمع خبرنگاران، از پذیرش دانشجو در مرکز علمی  ـ کاربردی جهاد‌دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در مهرماه دانشجو می‌پذیرد.

وی رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزشی را در مقطع کاردانی شامل فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی دانست و افزود: همچنین این مرکز در مقطع کارشناسی، در رشته‌های فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس جهاد‌دانشگاهی واحد کهگیلویه‌و‌بویراحمد اظهار کرد: زمان ثبت نام مقطع کاردانی از 27 مردادماه و زمان ثبت نام مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه است.

کاظمی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، خبر داد و اضافه کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، کارگاه معماری، کتابخانه، واقع شدن در مرکز شهر... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

وی اظهار کرد: از مزایا و امکانات در نظر گرفته شده برای دانشجویان و علاقه‌مندان تحصیل در این مرکز، می‌توان به امکان تقسیط شهریه مطابق ضوابط، استفاده از وام بدون بهره دانشجویی و پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌ها اشاره کرد.

این مدرس درس روانشناسی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌‌وبویراحمد ابراز کرد: داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش مقطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی 98-99 (ترم مهرماه)، باید ابتدا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

کاظمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند به نشانی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد واقع در یاسوج، سالم‌آباد، بلوار کاشانی، کاشانی 19، مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد‌دانشگاهی استان، مراجعه یا با شماره تلفن‌های 07433233995 و 09924496347 تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، هم‌اکنون در این مرکز 260 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام

captcha