اعلام برنامه‌های بقاع متبرکه شیراز در جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی»
کد خبر: 3835774
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

اعلام برنامه‌های بقاع متبرکه شیراز در جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی»

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف ناحیه ۳ شیراز برنامه‌های بقاع متبرکه این شهر در جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» را اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ها در بقاع متبرکه شاخص شیراز اجرا می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 27 مردادماه به تشریح برنامه‌های جشن «ولایت علوی، اكمال دین نبوی» در بقاع متبركه این كلان‌شهر در دهه ولایت و امامت پرداخت و گفت: برگزاری جشن عید غدیر در امامزاده سیدتاج‌الدین غریب(ع) در روز 29 مردادماه ‌از ساعت 4 عصر، میزبانی بقعه متبرکه شاه داعی‌الله از جشن غدیر در 29 مردادماه ‌از ساعت 6:30 از جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: جشن عید غدیر همچنین در امامزاده علی‌بن حمزه(ع) شیراز روز 28 مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشا‌ و برگزاری ایستگاه صلواتی در این محل از ساعت 16، قرائت خطبه غدیر در این آستان ‌در تاریخ 29 مردادماه ‌از ساعت 11 صبح، عیادت از بیماران در این تاریخ، ‌ساعت 3 بعدازظهر از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.

حسینی ادامه داد: آستان مقدس این امامزاده همچنین شاهد سفره افطاری در تاریخ 29 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در این محل خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز گفت: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همچنین در امامزاده سیدعلاءالدین حسین(ع) به‌عنوان یکی دیگر از امامزادگان شاخص استان فارس روز 28 مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی در تاریخ 29 مردادماه و ساعت 10 صبح و دایر شدن ایستگاه مشاوره در همین روز و ساعت از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.

حسینی گفت: نظیر این برنامه‌ها در امامزاده شمس‌الدین(ع)، بی‌بی زینبیه‌(س) و بی‌بی خدیجه‌(س) و امامزاده ابراهیم(ع) سیبویه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha