اعلام فراخوان جشنواره سراسری امام‌المتقین(ع) در لرستان
کد خبر: 3835776
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

اعلام فراخوان جشنواره سراسری امام‌المتقین(ع) در لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان از برگزاری جشنواره سراسری امام‌المتقین(ع) در موضوعات سبک زندگی، عدالت و ... خبر داد.

برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین(ع)محمد ابدالی‎پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری جشنواره سراسری امام‌المتقین(ع) در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در موضوعاتی مانند سبک زندگی، عدالت و ... در قالب‌هایی مانند سرود، قصه‌گویی و ... برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که عموم مردم به‌ویژه جوانان، نوجوانان، نخبگان هنری و فعالان فرهنگی از مخاطبان اصلی جشنواره امام‌المتقین هستند، افزود: از اهداف برگزاری این جشنواره ملی می‌توان به فراهم شدن زمینه معرفی سلوک اخلاقی و اجتماعی امیرالمؤمنین علی(ع)، معرفی کتاب نهج‌البلاغه به مردم برای مطالعه هرچه بیشتر آن و تعریف شاخص‌های اجتماعی برای شناخت سبک زندگی علوی اشاره کرد.

ابدالی‌پور با بیان این‌که سبک زندگی علوی، نهج‌البلاغه، عدالت، حکومت اسلامی بایدها و نبایدها(گام دو انقلاب)، مسجد و تولید از موضوعات این جشنواره سراسری هستند، گفت: قالب برنامه‌های جشنواره سراسری امام‌المتقین(ع) شامل تئاتر، شعر، قصه‌گویی، فضای مجازی، سرود و تواشیح، خوشنویسی، گرافیک، فیلم کوتاه و عکاسی است.

انتهای پیام

captcha