کارگاه تولید پوشاک هرمزگان از سوی سپاه افتتاح شد
کد خبر: 3835779
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
با هدف کارآفرینی؛

کارگاه تولید پوشاک هرمزگان از سوی سپاه افتتاح شد

گروه سیاسی‌ ــ فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز کارگاه تولید پوشاک هرمزگان در بندرعباس، گفت: آمادگی داریم حداقل در یک سال ۱۰ مرکز تولیدی راه‌اندازی کنیم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان امروز، ۲۷ مردادماه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز کارگاه تولید پوشاک هرمزگان در بندرعباس، بیکاری را یکی از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: یکی از اولویت‌های سپاه ایجاد اشتغال برای جوانان است که در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح بزرگ‌ترین مرکز کارگاه تولید پوشاک هرمزگان در بندرعباس افزود: این کارگاه اولین مرکز تولیدی سپاه است که ان‌شاءالله با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و مسئولان استانی بتوانیم مراکز دیگری نیز در استان راه‌اندازی کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان هرمزگان تأکید کرد: بنا داریم به سهم خودمان در بحث اشتغال که دغدغه اصلی جوانان این منطقه است ورود کنیم و گوشه‌ای از آن را رفع کنیم.

سالاری با اشاره به عرضه محصولات تولیدی این کارگاه‌ها در استان ابراز کرد: طبق نشست‌هایی که با استاندار، صنایع و اصناف داشتیم قرار شده تولیدات این کارگاه که بزرگ‌ترین مرکز تولیدی پوشاک و لباس در استان است، برای رفع نیازمندی‌های استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: کارگاه تولیدی پوشاک سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان آمادگی دارد تا نیاز‌های تمام مراکز آموزشی، صنعتی، تجاری و درمانی استان برای تهیه پوشاک را رفع کند. با مساعدت استاندار و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، مجموعه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان این آمادگی را دارد که حداقل در یک سال ۱۰ مرکز تولیدی راه‌اندازی کند.

انتهای پیام

captcha