5 شهریور؛ مهلت نام‌نویسی طلاب در حوزه علمیه خواهران لرستان
کد خبر: 3835851
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

5 شهریور؛ مهلت نام‌نویسی طلاب در حوزه علمیه خواهران لرستان

گروه فرهنگی ـ حوزه علمیه خواهران لرستان برای سال‌تحصیلی جدید در سطوح دو و سه پذیرش طلبه دارد و بانوان علاقه‌مند می‌توانند تا پنجم شهریور نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

5 شهربور؛ مهلت نام‌نویسی طلاب در حوزه علمیه خواهران لرستاناکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به این‌که نام‌نویسی از طلاب جدیدالورود در حوزه علمیه خواهران لرستان، گفت: حوزه علمیه خواهران لرستان برای سال‌تحصیلی جدید در سطوح دو و سه پذیرش طلبه دارد و بانوان علاقه‌مند می‌توانند تا پنجم شهریور نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
وی افزود: نام‌نویسی از 23 تیرماه جاری آغاز شده است و بانوان علاقه‎مند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران می‎توانند با مراجعه به مدارس علمیه خواهران در شهرستان‌ها و یا پایگاه اینترنتی whc.ir مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.
مهرابی اضافه کرد: پذیرش طلاب سطح سه نیز از بین طلاب فارغ‌التحصیل سطح دو مدارس علیمه خواهران انجام می‌شود و مراحل آزمون کتبی و مصاحبه ورودی داوطلبان در این مقطع انجام شده است همچنین آزمون ورودی داوطلبان ورود به حوزه در سطح دو نیز هفتم شهریورماه امسال برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان در مصاحبه ورودی شرکت می‌کنند.
وی گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان در سطح سه شهریورماه امسال اعلام خواهد شد و طلاب در رشته‌های تخصصی تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول و احکام تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام

captcha