۱۴ نفر از سادات قرآنی در حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شدند
کد خبر: 3835964
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

۱۴ نفر از سادات قرآنی در حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همایش بزرگ «قرآن و ولایت» با تجلیل ۱۴ نفر از چهره‌های قرآنی سادات قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

14 نفر از سادات قرآنی در حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از قم، به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم همایش بزرگ «قرآن و ولایت» با حضور عموم زائران و جمعی از قرآنیان استان قم  شب گذشته، 27 مردادماه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم همخوانی جمعی از نوجوانان قرآن‌آموز مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) شادی و طراوات ویژه‌ای به فضای مراسم بخشید.

بر اساس این گزارش بیشترین مخاطب جشن بزرگ «قرآن و ولایت» نوجوانان کم سن و سالی بودند که قلب و جان آن‌ها با عطر قرآن کریم درآمیخته شده، از این‌رو گروه‌های همخوانی و سرود همگانی با مدیحه‌سرایی در وصف امیرالمؤمنین(ع) و عید بزرگ غدیر آثار شادی و نشاط را بر چهره‌های نورانی نوجوانان قرآن‌آموز به ارمغان آوردند.

البته مخاطبان این برنامه فقط نوجوانان نبودند بلکه اساتید صاحب سبک قرآنی و چهره‌های قرآنی سادات قم نیز در این جشن بزرگ حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف، مدیر قرآن و عترت حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم گفت: تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت عید ولایت، ایجاد انس و آشنایی فراگیران و زائران با فوائد و آثار پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع)، آشنایی با نهج‌البلاغه و ارائه سیر مطالعاتی نهج‌البلاغه با ادبیات نوجوان و جوان و تعمیق و توسعه معرفت فراگیران نسبت به اهل‌بیت(ع) را از اهداف این جشن بزرگ است که الحمدالله به آن رسیده‌ایم.

در پایان این مراسم 14 نفر از چهره‌های قرآنی که سادات هستند و اکثراً در مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(س) آموزش دیدند و مشغول فعالیت‌اند، تقدیر ویژه شد و به ۱۲ نفر از برندگان طرح مطالعاتی آخرین پیامِ آخرین «پیام» «بَر» نیز جوایزی اهدا شد.

یادآور می‌شود، در این مراسم علاوه بر تجلیل از چهره‌های قرآنی سادات قم، جهت آشنایی مردم با نهج‌البلاغه یک روش کاربردی از سوی اساتید قرآنی ارائه شد.

انتهای پیام

captcha