معرفی اعضای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان
کد خبر: 3835999
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

معرفی اعضای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان

گروه سیاسی ـ در نشست شورای اداری استان لرستان، اعضای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان معرفی شدند.

معرفی اعضای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در نشست شورای اداری استان لرستان که یکشنبه، بیست و هفتم مردادماه در استانداری لرستان برگزار شد، اعضای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان معرفی شدند.

بر این اساس محمود ثمینی به‌عنوان رئیس، ماشاالله نعمتی به‌عنوان دبیر، محمد موحدپور، رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، جعفر طولابی، رئیس کمیته حراست و استعلامات، خدانظر دریکوند، رئیس کمیته حقوقی، محمد آریان‌پور رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و کامبیز پورسیف به‌عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات لرستان معرفی شدند.

انتخابات را کاملاً بی‌طرفانه و در کمال صحت برگزار می‎کنیم

محمود ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در حاشیه شورای اداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌ای که باید در سال‌ جاری به آن اهتمام و توجه داشته باشیم برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی اضافه کرد: سیاست دولت و استاندار لرستان این است که در کمال بی‌طرفی و برابر با قانون تمام شرایط را برای برگزاری رقابتی سالم و امن برای حضور با نشاط و پُرشور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

معاون استاندار لرستان تأکید کرد: مسئولان برگزاری انتخابات دقت لازم را داشته باشند؛ چرا که به هیچ وجه در برگزاری انتخابات جهت‌گیری خاصی نخواهیم داشت.

وی با بیان این‌که با هرگونه گرایش سیاسی، قانون انتخابات را به‌ بهترین شکل اجرا خواهیم کرد، اضافه کرد: کاندیداها اطمینان داشته باشند که انتخابات را کاملاً بی‌طرفانه و در کمال صحت برگزار خواهیم کرد و آنان نیز فعالیت خود را در مهلت قانونی انجام دهند.

انتهای پیام

captcha