اولین جلسه آموزش مهارت‌های فنی تلاوت برگزار شد + عکس
کد خبر: 3836015
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
در حسینیه صاحب‌الزمانی؛

اولین جلسه آموزش مهارت‌های فنی تلاوت برگزار شد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ اولین جلسه آموزش مهارت‌های فنی تلاوت در مسابقات قرآن روز گذشته، ۲۷ مردادماه در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار ‌شد.

به گزارش ایکنا؛ جلسات آموزش مهارت‌های فنی تلاوت در مسابقات قرآن کریم ویژه قاریان، مرتلان، حافظان، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء و در رشته‌های قرآنی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و اذان به صورت هفتگی در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار می‌شود.

این جلسات زیر نظر داوود جعفری، قاری و مدرس قرآنی کشور و با حضور داوران بین‌المللی و کشوری قرآن کریم به بررسی مباحث نکته به نکته شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی می‌پردازد که طی هر جلسه سه نفر از اساتید و داوران بین‌المللی و ملی در جلسات حضور خواهند داشت.

اولین جلسه از این دوره‌ آموزشی نیز روز گذشته، ۲۷ مردادماه با حضور علی‌اکبر حنیفی، محمدرضا ابوالقاسمی و معتز آقایی، از پیشکسوتان و داوران بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد. در پایان این جلسه که در آن قاریانی همچون حسین شالچی، داوود کریمی و ... به تلاوت پرداختند، جوایزی نقدی نیز به نفرات برگزیده اهدا ‌شد.

تحلیل تلاوت هر فرد در صوت، لحن، وقف و ابتدا، تجوید و حسن حفظ، شناخت مبانی تلاوت در دوره‌های شهرستانی، استانی، مقدماتی و فینال کشوری، آشنایی با سلایق و نقطه‌نظرات داوران و آئین‌نامه مسابقات، روان‌درمانی استرس، باید و نبایدهای خوراکی، تمرینات حرفه‌ای همراه با پزشک متخصص و آشنایی با تکنیک‌های حرفه‌ای در تلاوت‌های مسابقاتی از جمله مباحثی هستند که در این جلسات پیگیری و بررسی می‌شود.

یادآوری می‌شود، این جلسات قرآنی در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران واقع در خیابان مولوی، نرسیده به خیابان ولی‌عصر(عج)، پلاک ۱۳۱۹ برگزار می‌شود.


انتهای پیام

captcha