اطعام 7 هزار نفر در خرم‎آباد از سوی بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان
کد خبر: 3836022
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

اطعام 7 هزار نفر در خرم‎آباد از سوی بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان

گروه اجتماعی ـ دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در لرستان اطعام هفت هزار نفر در منطقه جنوبی خرم‌آباد، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، توزیع و پخش بسته‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات کتابخوانی خطبه غدیر و نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را از برنامه‌های بنیاد غدیر در استان برشمرد.

زینیوند غدیررضا زینی‌وندمقدم، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری جشن‌های ویژه دهه امامت و ولایت در سطح استان لرستان، گفت: این جشن‌ها از 20 مردادماه آغاز و تا 31 مردادماه جاری ادامه دارد.
وی با اشاره به این‌که جشن‌های ویژه قربان و غدیر 28 و 29 مردادماه در دو نقطه از شهر خرم‌آباد با حضور عموم مردم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشن‌ها در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان به نمایندگی بنیاد غدیر برگزار خواهد شد.
زینیوند، ادامه داد: در این ایام مسابقات کتابخوانی خطبه غدیر و نامه امام علی(ع) به مالک‌اشتر، مسابقات ورزشی مانند دو، تنیس و والیبال در محلات مختلف شهرها برگزار خواهد شد و همچنین با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 10 شب در میدان کیو برگزار می‌شود.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در لرستان تصریح کرد: اطعام هفت نفر در منطقه جنوبی خرم‌آباد، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در طول دهه امامت و ولایت و توزیع و پخش بسته‌های فرهنگی ازجمله خطبه غدیر، در این ایام در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

captcha