28 مردادماه؛ هنگامه هشدار و یادآوری نیرنگ‌های آمریکا و انگلیس
کد خبر: 3836095
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس بیان کرد:

28 مردادماه؛ هنگامه هشدار و یادآوری نیرنگ‌های آمریکا و انگلیس

کانون خبرنگاران نبأ ــ سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به کودتای ننگین 28 مرداد و نقش خبیثانه آمریکا و انگلیس، بیان کرد: 28 مردادماه هنگامه هشدار و یادآوری این نکته است که هرگز فریب نیرنگ‌های رذیلانه آمریکا و انگلیس را نخوریم؛ چراکه از دشمن غیر از دشمنی نباید انتظار داشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با فرارسيدن عيد سعید غدیرخم، آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه کاشان و آران و بیدگل، صبح امروز، 28 مردادماه در تالار اجتماعات اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.28 مردادماه؛ هنگامه هشدار و یادآوری نیرنگ‌های آمریکا و انگلیس
سیدجواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن عيد سعید غدیر خم و روز خبرنگار، گفت: غدیر خم، نه یک روز زمینی بلکه یک عيد آسمانی است که تنها منحصر به شیعیان نیست و به مانند اربعین حسینی متعلق به تمام جهانیان است.
وی با بیان اینکه اگر امیرالمؤمنین، علی(ع) در بین مردم غریب بود به‌دلیل فراموشی عیدالله الاکبر غدیر خم بود، ادامه داد: واقعه غدیر به‌دلیل عدم اتصال قوی مردم با ولایت مهجور ماند و خسارات بزرگی برای بشریت داشت که بزرگ‌ترین آن عاشورای خونین 61 هجری و ظلمات و گمراهی مردم بود.
28 مردادماه؛ هنگامه هشدار و یادآوری نیرنگ‌های آمریکا و انگلیس
عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه سترگی به عهده شیعیان امیرالمؤمنین(ع) است که این رخداد عظیم و بزرگ الهی پس از حادثه شگفت‌انگیز بعثت نبوی را به‌خوبی با بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌های ممکن به عالمیان معرفی کنند که این موجب خيرات و برکات فراوانی برای جامعه و رستگاری انسان است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به کودتای ننگین 28 مرداد و نقش خبیثانه آمریکا و انگلیس، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مصدق سیلی اعتماد به آمریکا را خورد. 28 مردادماه هنگامه هشدار و یادآوری این نکته است که هرگز فریب نیرنگ‌های رذیلانه آمریکا و انگلیس را نخوریم؛ چراکه از دشمن غیر از دشمنی نباید انتظار داشت.
28 مردادماه؛ هنگامه هشدار و یادآوری نیرنگ‌های آمریکا و انگلیس
در پایان مراسم از زحمات خبرنگاران، اصحاب رسانه، کیوسکداران، صاحبان نشر و صنعت چاپ با اعطای لوح و هدایا تجلیل شد.
جواد دهقانی آرانی
انتهای پیام
captcha