مؤدت و عدالت؛ پیام غدیر
کد خبر: 3836172
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

مؤدت و عدالت؛ پیام غدیر

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین گفت: پیام غدیر پیام صلح، انسان‌دوستی، مودت و عدالت برای جهانیان است و برای جهانی‌شدن اسلام باید بر ولایت اهل بیت و راه ائمه(ع) تکیه کنیم.

مودت و عدالت؛ پیام غدیر برای جهانیان

حجت‌الاسلام هادی پروین، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: عید غدیر یادآوری و بزرگداشت اصل ولایت و اکمال دین توسط پیامبر اکرم(ص) بوده و رسول خدا از مسلمانان در طول تاریخ و نسل‌های بعد خواسته است به منظور فراموش نشدن این واقعه عظیم و حق ولایت امیرالمؤمنین، همواره آن را تکرار کرده و برای نسل‌های بعد بازگو کنند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده اسلام به ویژه دشمنان تفکر شیعی به دنبال تحریف واقعه غدیر هستند، اگر واقعه غدیر را برای نسل امروز به خوبی تببین کنیم می‌توان به نوعی از انحراف در مسیر صحیح اسلام جلوگیری کرد.

پروین ادامه داد: مردم دنیا اکنون اسلام را وارونه می‌بینند، ما باید اسلام را آن گونه که هست و در غدیر که ولایت اهل بیت تبلور دارد، به دنیا معرفی کنیم و بگوییم اگر می‌خواهید اسلام واقعی را بشناسید، باید آن را درراه پیامبر(ص) وعلی(ع) و فرزندانش بشناسید.

وی یادآور شد: پیام غدیر پیام صلح، انسان دوستی، مودت و عدالت برای جهانیان است و ما برای جهانی‌شدن اسلام باید بر ولایت اهل بیت و راه ائمه طاهرین(ع) تکیه کنیم.

پروین افزود: امروز وظیفه همگان است که برای بزرگداشت هر چه بهتر عید غدیر در شهرستان، همه توان خود را بکار بگیریم وهمه مردم را برای شرکت در این جشن‌ها دعوت کنیم که از جمله این برنامه‌ها بازسازی واقعه غدیربوده که با همت وتلاش شبانه روزی بسیج و سپاه در سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های جشن شب عید غدیر درهمه مساجد در غالب سخنرانی، مداحی وذکر فضائل امیرالمومنین(ع) است که توسط روحانیت ومداحان اهل بیت در غالب ۵۰ مسجد روستایی و شهری برپا می‌شود که برنامه محوری در مسجدالغدیر برگزار خواهد شد.

پروین با اشاره به برپایی ویژه‌برنامه‌هایی در روستاهای دستجرد، رویین و چهار برنج، گفت: در روز عید غدیر نیز در سطح شهرستان پیاده‌روی عمومی از مسجد ولی عصر(عج) به طرف مسجد اعظم امام خمینی(ره) برگزارمی‌شود.

انتهای پیام

captcha