محرم به جشنواره‌ای برای برخی افراد سودجو تبدیل نشود
کد خبر: 3836219
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

محرم به جشنواره‌ای برای برخی افراد سودجو تبدیل نشود

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در اخلاق تربیت اسلامی مبنا بر روش‌های تربیتی است، گفت: متأسفانه ماه محرم تبدیل به جشنواره برای برخی افراد سودجو شده و در این مورد باید روحانیان به‌صورت جدی ورود کنند.

روش‌های تربیتی؛ مبنای اخلاق تربیت اسلامی/محرم تبدیل به جشنواره برای افراد سودجو شده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۲۸ مردادماه، در جلسه ستاد استانی احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی بوده که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر اینکه در اخلاق تربیت اسلامی نیز مبنا بر روش‌های تربیتی است، خاطرنشان کرد: یکی از روش‌های مهم تربیتی تشویق مردم به امور خیر و ممانعت از کارهای نادرست بوده و امر به معروف و نهی از منکر نیز طلب و درخواست انجام امور خیر و ممانعت از انحرافات و فساد است.

شهریاری ادامه داد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر از اول انقلاب بسیار سخن گفته‌ایم، اما نتیجه نداده‌اند و هرسال که جلوتر می‌رویم، عمل به واجبات و پیاده کردن اصول اسلامی در جامعه سخت‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته گسترش بی‌حجابی را در جامعه می‌بینیم و همین گسترش فراگیر، تبلیغی برای بی‌حجابی بیشتر بوده و نشان می‌دهد که در عملکرد خود موفق نبوده‌ایم و در بحث امر به معروف و نهی از منکر نیز بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: باید بدانیم که چگونه در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر ورود کنیم که نتایج مثبت به‌دنبال داشته باشد.

وی یادآور شد: متاسفانه ماه محرم تبدیل به جشنواره برای برخی افراد سودجو شده و در این مورد باید روحانیان به‌صورت جدی ورود کنند.
انتهای پیام

captcha