نگاهی به دوره‌های تابستان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان
کد خبر: 3836516
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸

نگاهی به دوره‌های تابستان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن طی ایام تابستان در شعب بانوان و آقایان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در حال برپایی است.

به گزارش ایکنا؛ دوره‌های متنوع آموزش عمومی و تخصصی قرآن در گروه مختلف سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کاشان در حال برگزاری است.

این دوره شامل روخوانی و روا‌نخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ ترتیبی و موضوعی قرآن، حفظ سوره بقره، حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه، ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در مقطع نوجوانان و بزرگسالان و همچنین دوره‌های روخوانی، خطابه‌خوانی، حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به روش اشاره و نقاشی با موضوعات قصص قرآنی و مناسبت‌های مذهبی ویژه خردسالان است.

در کنار این‌ کلاس‌ها نیز، دوره‌‌های ورزشی و فرهنگی چون آموزشی ژیمناستیک، والیبال، تنیس روی میز و رباتیک، چرتکه و کارگاه‌های آموزشی و مشاوره نیز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه دارای سه شعبه ویژه بانوان و دو شعبه ویژه آقایان در شهرستان کاشان است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر مرکزی این مؤسسه به نشانی کاشان، میدان کمال‌الملک، جنب بازار رضا(ع)، کوچه شهید تقی‌زاده مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره ۰۳۱-۵۵۴۴۳۱۷۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha