پویش مردمی برای اطعام روستائیان در جشن غدیر
کد خبر: 3836641
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب مطرح کرد:

پویش مردمی برای اطعام روستائیان در جشن غدیر

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام هادی سلطانی‌کیا گفت: همزمان با عید غدیر خم با کمک بسیج سازندگی سپاه خوشاب، پویش مردمی جشن غدیر در این شهرستان برگزار شد که برکات زیادی در سال اول داشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام هادی سلطانی‌کیا، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: همزمان با عید غدیر خم در این شهرستان با کمک بسیج سازندگی سپاه خوشاب پویش مردمی جشن غدیر برگزار شد که برکات زیادی در سال اول داشت.
وی با تأکید بر پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، افزود: امسال برای برگزاری جشن‌های عید غدیر مسئولیت را به مردم واگذار کردیم و با تشکیل پویش مردمی از صفر تا ۱۰۰ برگزاری مراسم بر عهده مردم و خیرین قرار داده شد و برای اولین بار در روستاهای این شهرستان از جمله شیرخان، بلقان‌آباد، ینگ، عباس‌آباد و شم‌آباد با کمک مردم به نیازمندان و سادات اطعام داده شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب اظهار کرد: در شهر سلطانآباد نیز با کمک مردم و خیرین به مناسبت عید غدیر خم به ۵۰۰ نفر از ساکنان شهر و ۲۰۰ نفر از سادات در ظهر عید اطعام داده شد.
حجت‌الاسلام سلطانی‌کیا یکی دیگر از اقدامات خیرین را در پویش مردمی برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن عید غدیر در سالروز عید غدیر م و اطعام در منازل یاد کرد و گفت: به‌عنوان نمونه خانواده‌های حسینی و عزتی ۳۰۰ نفر از نیازمندان و مستمندان سلطان‌آباد را اطعام دادند.
برگزاری جشن غدیر توسط شهرداری سبزوار در پارک سلامت
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha