دستور تخریب 20 ساختمان فلسطینی در شمال قدس
کد خبر: 3836663
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

دستور تخریب 20 ساختمان فلسطینی در شمال قدس

گروه بین‌الملل ــ نیروهای اسرائیلی و کارمندان شهرداری در بیت‌المقدس، امروز 30 مردادماه حکم تخریب بیش از 20 ساختمان فلسطینی‌ها را در محله «المطار» در شمال این شهر به ساکنان آن‌ها ابلاغ کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا؛ منابع امنیتی تأیید كردند كه نیروهای اسرائیلی و كارمندان شهرداری به محله المطار رفته و حکم تخریب بیش از 20 ساختمان فلسطینی را كه ظاهراً بدون مجوز ساخته شده‌اند،‌ به ساکنان آن‌ها دادند.

امروز همچنین یک بولدوزر با اسکورت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به محله «بیت حنینه» در قدس شرقی رفته و در آنجا یک خانه‌ فلسطینی را تخریب کرد.

اسرائیل به بهانه ساخت و ساز غیرقانونی، خانه‌ها و ساختمان‌ها را به طور مرتب ویران می‌کند تا حضور فلسطینی‌ها را در قدس اشغالی ‌محدودتر کند.

این رژیم در حالی نداشتن مجوز را برای تخریب خانه‌های فلسطینی‌ بهانه می‌کند که دریافت مجوز ساخت برای فلسطینی‌ها در این شهر تقریباً غیر ممکن است. 

این در حالی است که اسرائیل در سال‌های اخیر ده‌ها هزار واحد مسکونی در شهرک‌های غیرقانونی در قدس شرقی برای یهودیان با هدف جبران تعادل جمعیتی به نفع شهرک‌نشینان یهودی ساخته است.

انتهای پیام

captcha