کمیته‌های تخصصی اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد ایجاد شود
کد خبر: 3836811
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

کمیته‌های تخصصی اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد ایجاد شود

گروه اجتماعی- شهردار یزد گفت: به منظور تسهیل در اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیته‌های تخصصی در ستاد برگزاری هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی کشور به میزبانی یزد راه‌اندازی شود.

کمیته‌های تخصصی ستاد اجلاس پیرغلامان حسینی ایجاد شودبه گزارش ایکنا از یزد، جمال الدین عزیزی بندرآبادی، شهردار یزد 31 مردادماه در نشست هماهنگی هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی کشور به میزبانی یزد بر لزوم برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم که مستلزم هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است، تاکید کرد.

عزیزی هم‌افزایی برای اجرا و برنامه‌ریزی کمیته‌های مختلف را ضروری دانست و افزود:‌ به منظور تسهیل کردن اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیته‌های تخصصی در ستاد برگزاری اجلاس راه‌اندازی و با هماهنگی بیشتر ستاد مرکزی و استانی کارها به سرعت و با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود در هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی سراسر کشور که از 5 الی 8 شهریورماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود، از ۳۰ پیرغلام، مداح و واعظ حسینی ۷۰ تا ۹۰ ساله از داخل و خارج کشور تجلیل می‌شود و رونمایی از شماره ثبت ملی و اجرای مراسم آیینی عزاداری سنتی از جمله برنامه‌های دیگر این مراسم است.

اجلاس پیرغلامان سراسر کشور همه ساله در آستانه ماه محرم به عنوان زنگ آغاز سوگواری عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha