اذعان آمریکا به بمباران انبارهای تسلیحاتی عراق از سوی اسرائیل
کد خبر: 3836855
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

اذعان آمریکا به بمباران انبارهای تسلیحاتی عراق از سوی اسرائیل

گروه بین‌الملل ـ برخی مسئولان آمریکایی اعلام کردند که اسرائیل انبارهای تسلیحاتی گروه‌های نظامی مورد حمایت ایران در عراق را بمباران کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ مسئولان آمریکایی در گفت‌وگو با نیویورک تایمز فاش کردند که اسرائیل اخیرا انبارهای تسلیحاتی گروه‌های نظامی تحت حمایت ایران در عراق را بمباران کرده است.

الجزیره نیز به نقل از یک مسئول امنیتی آورده که رژیم صهیونیستی ماه گذشته پایگاهی را در شمال بغداد به گمان اینکه برای انتقال سلاح به سوریه مورد استفاده قرار می‌گرفت، بمباران کرده است.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو روز گذشته ضمن اشاره ضمنی به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به عراق، تاکید کرد که ایران در هیچ کجا مصونیت نخواهد داشت و این رژیم پایگاه‌های نظامی که ایران علیه اسرائیل در عراق، سوریه، یمن و لبنان ایجاد کرده، را مورد حمله قرار خواهد داد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اخیرا تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو در جمع خبرنگاران در جریان سفر به اوکراین گفته است که ایران در هیچ کجا امنیت نخواهد داشت.

در همین راستا، یک تحلیلگر امنیتی نزدیک به سرویس‌های اطلاعاتی عراق اعلام کرد که طبق اطلاعات موجود، رژیم صهیونیستی درصدد بمباران انبارهای تسلیحاتی حشدالشعبی در عراق است.

«فاضل ابو رغیف»،  تاکید کرد: اطلاعات بدست آمده حاکی از برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای بمباران انبارهای سلاح حشد الشعبی است.
 
وی عنوان کرد که رژیم صهیونیستی قصد ندارد محل استقرار رهبران و اعضای حشدالشعبی را هدف قرار دهد، هرچند که چنین احتمالی هم وارد است.

وی اشاره کرد که حملات 21 مردادماه به انبارهای سلاح حشدالشعبی در جنوب بغداد ممکن است بخشی از طرح‌ریزی رژیم صهیونیستی برای این منظور باشد.

انتهای پیام
captcha