مرحله استانی مسابقات قرآن وزارت تعاون برگزار می‌شود
کد خبر: 3836992
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

مرحله استانی مسابقات قرآن وزارت تعاون برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ ثبت‌نام برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش که به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار می‌شود تا روز هشتم شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام برای حضور در مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامه کار و تلاش که به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و همزمان با دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود، تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم قرآن کریم(جلد بیستم تفسیر نمونه) برگزار می‌شود. زمان و مکان برگزاری این مسابقات طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.
کارگران، کارفرمایان، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنها از جمله افرادی هستند که می‌توانند در این مسابقات حضور داشته باشند. متقاضیان برای حضور در این مسابقات می‌توانند تا روز هشتم شهریورماه از طریق تلفنی(42736227 - 42736226) یا مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان تهران ثبت نام کنند.
براساس اعلام مسئولان برگزار کننده مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش، نفرات برگزیده مرحله کشوری این مسابقات سال آینده سهمیه حضور در مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه را دریافت خواهد کرد.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن وزارت تعاون

انتهای پیام 

captcha